{ STOLT }

var som sagt ledig idag. så runt 11tiden drog jag och elin iväg till ACTIC. och jag sprang en hel mil på löpbandet - utan att stanna! hade tydligen bättre kondition än vad jag trodde, är så himla stolt över mig själv just nu.
efter gymmpasset lunchade jag med jannika på smörgås&salladshörnet (tror det heter så i alla fall..?) och det var väldigväldigt gott, betalade bara 60kronor för en riktigt stor&mättande sallad tillsammans med en dricka. så helt klart värt pengarna.
resten av dagen spenderade jag hemma hos jannika där vi kolla på apflickorna. måste vara en av de sämsta filmer jag sett, inte bra för fem öre.
nu ska jag i alla fall stänga in mig på rummet resten av kvällen och träna på mitt engelska tal om mobbning.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0