{ TISDAG }

alltså helt ärligt - att ha mentorssamtal i klassen är inget annat än kaos. efter att ha suttit en och en halv timme i "ringen" var huvudvärken enorm! från att prata om ledarskap till våran inre förbättring mm... men det är sånt man får ta när man har en psykologilärare som mentor antar jag.
men som en liten belöning att ha orkat lyssnat på allt tjat blev det spicy till lunch tillsammans med elin, amela och ellie. onyttigt,gott&mysigt.
åkte i alla fall hem med 3tåget, så har precis kommit innanför dörren. hade tänkt att gråta mig igenom lite matematik och senare kommer jennie och johan förbi för att hämta mig eftersom jag ska iväg till gäddan-galan ikväll och kolla på alla 9:ornas filmer. och såklart ska min egna lilla stjärna, Amanda, vara konferencier! haha, kan ju inte bli annat än skatt ikväll.
men men, innan jag ska dra igång med pluggandet måste jag blanda iordning lite svartvinbärs lättdryck - beroende framkallande, helt klart!
pusss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0