{ I JUST CAME TO SAY HELLO }

den här dagen har varit seg med ändå gått snabbt, den drog med sig mycket skratt samtidigt som den var tråkig.
åkte i alla fall hem med 2tåget idag eftersom att jag redan var klar med inlämningen som vi skulle jobba med i skolan. så när jag kom hem hade michelle dukat upp ett mysigt litet brunch-bord medan jag hade köpt med en långbaugette hem, så det blev en liten mysig matstund. efter det följde jag med upp till brattberget eftersom jag skulle till gymmet. löpte 5km, det gick ovanligt fort som tur var, kanske börjar få bättre kondition? vem vet.
glädjen steg också ytterligare nu när mina nya träningskläder ä n t l i g e n har kommit! så jag ska och prova dom nu hade jag tänkt.. dock fattas det en tränings t-shirt, men det orkar jag inte bry mig om. köper någon på statium senare om det skulle behövas! men ja, som jag sa - nu blir det att testa kläderna, sen ska jag käka för en hel armé. puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0