{ TUESDAY, WEDNESDAY BREAK MY HEART }

just nu sitter jag i skolan medan de andra har idrottslektion. mitt blodscoker var alldeles för högt för att ens tänka på träning, därför försöker jag istället fokusera mer på engelska redovisningen och PT-provet som jag har imorgon. men kan dock inte påstå att det går så bra. vill bara få helg nu eftersom caroline kommer hem så vi kan åka till mareiberg och ha mysdag!

att bero på ingenting så var det ju semeldagen igår, men inte åt jag någon semla. ingen alls! enligt mig är det inte så värst gott, men det känns ändå som ett litet "måste". så kanske får ta igen det idag efter skolan istället.... :) annars så ska min dag/kväll endast bestå av plugg, så roligt. men måste man så måaste man..
nej - plugga nelly, för i helvete!


Min fina storasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0