{ SJUKHUSBESÖK }

igår var det ju alla hjärtans dag, vilket egentligen är en rätt värdelös dag entligt mig. men klart det är mysigt med lite extra kärlek i luften, haha. jag och michelle hade i alla fall en date tillsammans hemma hos mig där vi käkade sallad och kollade på tv och bytte presenter med varandra. att vi tryckte i oss en stor chokladkaka och en chipspåse behöver jag dock inte dra upp, hihi. som pricken över i-et så skulle vi i alla fall avsluta kvällen med att dreggla framför johnny depp i filmen pirates of the caribbean. men såklart hade michelle inte med sig någon skiva, utan fodralet var tomt! ritkigt smart tjej det där.


mjajaja, har ju i alla fall varit hos doktorn imorse för kontroll på min diabetes - och mina värden har sjunkit! så jag är på rätt spår, så himla glad över det. menmen, ska nog försöka fördiva tiden här i skolan medan alla andra är på idrott med att plugga lite engelska, känns som att de behövs.

har ju också glömt att berätta att jag äntligen har dett filmen; en gång i phuket! så jäkla rolig film, min humor till 100%. så för er som inte sett den - gör det :)
puss alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0