{ SEGT }

blev inget mer inlägg igår. men dagen slutade i alla fall med att jag bestämde mig för att träna, blev 5km som vanligt. sen övertalade jag och farmor mina föräldrar om att jag inte behövde följa med på släktkalaset. så kvällen/natten tillbringade jag hemma hos min bästan vän, amanda! blev myskväll med dricka, popcorn och snack.

idag är det onsdag och jag har precis kommit tillbaka till skolan efter att ha spelat handboll på idrotten, kan ju vara världens tråkigaste sport. men det beror nog på att jag är så dålig i det, haha. efter skolan ska jag i alla fall möta upp amanda här i västerås för att följa med henne och köpa lite nya snygga träningskläder! hihi, senare blir det träning på actic, lite smådrygt att behöva träna runt 6- halv 7 då det brukar vara som mest folk där. men så får det bli idag! pussis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0