{ JAG VILL INTE TÄNKA FRAMÅT MEN ÄR LIVRÄDD FÖR ATT FASTNA HÄR }

i fredags hann jag med 3tåget hem och efter skolan gick jag därför till gymmet och sprang lite, skön start på helgen!
på kvällen blev det mys framför tv med jannika, michelle och rebecca.
i lördags vaknade jag upp med michelle runt 12-tiden, tog det bara lugnt under dagen och runt åtta for vi hem till denice och drack lite samtidigt som vi kollade på melodifestivalen men henne och jannika, helt rätt par åkte till finalen enligt mig! kvällen slutade i alla fall runt halv ett för min del då jag började känna att det var dags för mig att traska hemåt i -22 grader!
och idag vaknade jag ännu en morgon upp med michelle, efter en stund drog vi, jannika och denice till mcdonalds och keeekade, så.jäkla.gott :) dock tog vi en "liten" promenad hem, vilket nästan var självmord.
nu har jag i alla fall precis städat mitt rum, försökt gjort det lite mysigt med tända ljus och nybäddad säng!
så nu är jag värd tacos som väntar i köket, hihi. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0