{ HARD WORK }

Blev aldrig att jag mötte Amanda efter skolan idag eftersom att hon hade fotbollsträning. Då direkt när jag kom hem till Arboga traskade jag upp till ekbacksbadet och löpte 5km. Försöker öka tempot lite granna nu, höjde hastigheten en aning och avslutade med snabbspurt på slutet, så nu är jag nöjd över mig själv med tanke på att det var sååååå nära att skita i att träna över huvudtaget idag!
Men nu är det kväll, och jag ligger som en uppsvälld padda i soffläge hemma hos mig tillsammans med Michelle. Har precis tryckt i oss en varsin sallad från Ica som Hon köpte med sig hit, och jäklar vad gott det var! Men nu ska jag fortsätta kolla på halv 8 hos mig sedan sappa fort som fan över till efterlyst så jag slipper kolla på Sveriges mästerkock som Michelle prompt vill se...... Puss på er alla fina.


Kommentarer
Postat av: m

men vilken elak bild!!!! det här ska du få faaan för! (håkan i sune)

2012-02-09 @ 11:01:45
URL: http://mmichelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0