{ DU SLÄCKTE ALLA LJUSEN DEN DÄR NATTEN }

den här veckan har gått ovanligt långsamt av någon konstig anledning, jag som nästan alltid brukar tycka att dagarna bara ruuusar förbi.
idag unnade i alla fall jag och elin oss med att äta ute på lunchen. käkade spicy, riktigt gott. efter skolan var också tanken att jag skulle gå upp till actic och träna, men blodsockret ville något annat. så fick traska hem och vänta tills det var på normalsvikt igen, sen kunde jag ta fram motivationen och åka dit. så nu har jag precis kommit hem och ligger helt oduschad och äcklig i soffan för att kolla på halv 8 hos mig. mamma och pappa har också åkt iväg till kungsör för att hämta en antik-garderob som jag förmodligen ska ha i mitt sovrum :) beroende på hur den ser ut, hehe. men ja, nu måste jag hänga med - är ju fasiken final!


bild från mig och elin från sommaren 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0