kryssning

hahah fyfan vilket kaos det har varit. allt började kanon: bussen var proppfull, incheckningen gick bra och vi hade gott om tid. men såklart började det krångla vid id-kontrollen! herregud.. har ingen lust att sitta och skriva ner allt här, skulle nog bli en hel novell. grejen vad i alla fall den att jag inte fick komma in på båten och jag var tvungen att åka tillbaka hem. men efter långa samtal med både vakter och kaptenen fick jag komma ombord. "vi vill inte ha såna lögnare som den blonda tjejen på våran båt". det var även en kille som skulle hjälpa mig. men då blev han också utslängd och fick åka tillbaka till örebro igen, han som bara försökte hjälpa till. men ja, som sagt så kom vi tillslut på båten och kvällen var riktigt rolig! träffade massa folk, dansa, sjöng kareoke och provade på en hel del nya drinkar. skulle kunna skrivca såå mycket mer om kvällen men nej, det orkar jag absolut inte just nu. funderar på att gå och lägga mig snart faktiskt eftersom jag endast sovit i 2timmar och 30minuter inatt, men det är väl så det ska vara på kryssningar antar jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0