12 (13) november

åh vad skönt, nu är äntligen mitt äckligt jobbiga prov inom näringsläran klar! synd bara att det inte alls gick bra för mig, hoppas jag når G i alla fall.. skulle vara rätt surt att få sitt första IG faktiskt. fick också reda på omdömena inom våra ämnen;
engelska=visar VG-kvalitéer
idrott&hälsa=visar VG-kvalitéer
matematik=G, (haha)
medicinsk grundkurs=visar VG&MVG-kvalitéer
specialidrott=visar VG-kvalitéer
svenska=visar VG&MVG-kvalitéer.
så på tisdag blir det utvecklingssamtal om det här, annars så är jag faktiskt ledig måndag-onsdag eftersom vi har resursdagar!
ikväll har jag i alla fall mysit med michelle. gjorde iordning kyckling med pommesfrites och satte oss framför idol. ska bli så grymt kul att åka till globen den 10/12 och kolla på finalen! hihi. så nu ligger vi i min säng och lyssnar på musik, men michelle har ju somnat som vanligt. så ska väl också försöka sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0